lfk-ryttarna

Alla inlägg under januari 2011

Av lfk-ryttarna - 31 januari 2011 18:01

chachaa   


Va på stan idag me aida o Elin, askuul va det ! :D


Elin sa 24/7 assåå shiit omg !

shiiet va det va tröttsamt xd


Men det va kul endå, vi va på donken o sen NJB o chillade liite :)


Ha det bäst  


                                                  //Lara :D



Av lfk-ryttarna - 30 januari 2011 17:58

Var med Siri på Hööks idag. Först så rotade jag igenom hela reastället för att se om det fanns något interessant, men icke. Istället så köpte jag ett nytt spö, det var riktigt snyggt ;) Ha det bra


                                                  
              //Hanna

Av lfk-ryttarna - 29 januari 2011 19:45

...Lördagsmys! Ikväll ska jag mumsa i mig chips. Gott :) Ska väl titta på någon spännande film också :)

                                                  
      // Hanna

Av lfk-ryttarna - 29 januari 2011 09:26

Idah blir det att hjälpa elin att färga håret :D


o idag är det balansridning på ridningen men jag väljer siist :s xd


bäästa låten ever >>http://www.youtube.com/watch?v=w6NSG7kcNKc<<  


Men ha det bäst och drick massa lääsk   



                                              /Lara



P.s Bry er inte om dom flashiga smajlisarna 8D

Tidigare månad - Senare månad

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards