lfk-ryttarna

Alla inlägg under juni 2011

Av lfk-ryttarna - 30 juni 2011 11:00

Bara för att jag inte har något annat för mig så lägger jag upp ett gäng hästbilder ;)

Starstable Höstryttaren

          

Det är ju fortfarande bilder på hästar fastän de är från dataspel ;)

När jag ändå håller på kan jag skriva lite om spelet:

Man anländer till Jorvik och får där en grå häst. (Bild nr 3) Den ska man rida och ta hand om. Och när man går upp en nivå så finns det en annan häst tillgänglig som man kan köpa om man har tillräckligt med stallpengar. Och så håller det på så, man får uppdrag och så ska man rida olika lopp o.s.v I slutet av spelet så ska man tävla fälttävlan. Och det är finalen, när man har klarat den är spelet slut.

 

Av lfk-ryttarna - 29 juni 2011 08:00

Hade lust att göra en outfit. Jag tyckte att den blev ganska så bra  

    

Av lfk-ryttarna - 28 juni 2011 14:29

Hej, Vi har nu fixat en helt ny design, den är tillfällig. Vad tycker ni om den?

K O M M E N T E R A ! :D

 

Av lfk-ryttarna - 28 juni 2011 11:42

Hej. Idag ska jag vara med Hanna! Det ska bli jättekul. Igår var jag, min kompis och mina föreldrar ute med båten. Det var kul! Lägger upp 2 små somriga bilder på oss. Sart ska vi hämta leo och mattie!! gud vad jag längtar!

Ha en fin tisdag allihoppa!


        

?

Av lfk-ryttarna - 28 juni 2011 07:17

Jag har bloggtorka, igen -.- Nej, men jag vet inte vad jag ska skriva om, eller jo förresten! Idag ringde Elin (min ridlärare) mig och frågade om jag ville vara stallelevsreserv. Klart att jag vill! Men hur som helst så skulle jag kolla med mina föräldrar då, och när jag fick ok från mina föräldrar så får jag inte tag i Elin. Surt! Men kul i allafall att hon bad mig att vara stallelevsreserv ;)

 

Av lfk-ryttarna - 26 juni 2011 19:42

Hade lite tråkigt så jag redigerade en bild på Mattie.

 

 

Av lfk-ryttarna - 25 juni 2011 20:27

Somewhere over the rainbow...

 

Jag var bara tvungen att lägga upp den även om det inte har ett smack med hästar att göra.

 


Av lfk-ryttarna - 25 juni 2011 07:11

Jag kommer ihåg när vi (jag och Lara) drömde om att få hyra sommarhäst. Vi tjatade lite på våra föräldrar, vi sa saker som "Vad roligt det skulle vara att hyra sommarhäst" och "Tänk om vi kunde få hyra häst i sommar". Och självklart så sa ju våra föräldrar, ja vi får se... Men sedan så dem att vi skulle prata om det. Och det gjorde vi. Jag tror att vi satt i en timme och prata och sedan var det "klart". Men sedan så skulle vi hyra hästarna också. Vi trodde att det skulle vara en jättelång kö så att vi knappt skulle få någon häst. Men det fick vi, och det blev Leo och Mattie! Då var vi glada minsann, men det var fortfarande ca 5 månader kvart tills dess. Men nu det 21 dagar kvar. Och jag längtar snart ihjäl mig. Det kommer att bli grymt kul!

   

( Bilderna är från stallets hemsida: http://www.Marsab.se )


 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards