lfk-ryttarna

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av lfk-ryttarna - 6 juni 2011 11:08

Jag vill ju köpa en outfit till i sommar. Här har jag lite olika förslag. Vilket tycker ni passar bäst/är snyggast?

 

De sakerna som är ovanför strecket i den bruna outfiten har jag redan, och då kan jag köpa till lindor och pannband.

Lindor kostar: 99:-

Pannband kostar: 199:-


 

Som alternativ två har vi den blå outfiten. Här har jag också ett par ridbyxor och en svart tröja till. Skulle det passa, tänk på att Mattie har en brun sadel och ett brunt träns!

Schabrak kostar: 179:-

Lindor kostar: 99:-


 

Det sista alternativet har inte jag några ridbyxor som passar till, men jag kan ju rida i mina brun-beiga eller i vita. Men jag gillar den  röda färgen.

Schabrak kostar: 229:-

Lindor kostar: 99:-


                               

Av lfk-ryttarna - 6 juni 2011 10:37

Här kommer bilderna. De blev inte så bra men jag lägger upp dem ändå  

        

                              

Av lfk-ryttarna - 6 juni 2011 08:20

Nu ska jag ut och fota lite i den härliga varma sommarmorgonen. Och just det ja, jag har fått ett kamerafodral, så nu gör det inte så mycket om jag tappar kameran. Jag har ju en viss erfarenhet av det  


                            

Av lfk-ryttarna - 6 juni 2011 08:13

Jag vill till Hööks snart igen. Älskar att vara där, det luktar så gott med allt läder och man kan gå och bara kolla på sakerna. Ska försöka ta mig dit snart.

                               


  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards