lfk-ryttarna

Alla inlägg under februari 2011

Av lfk-ryttarna - 24 februari 2011 20:57

chaa ! ♥

Har vart sjuk i nåra dagar men nu så mår man bättre :)

Idag har jag , mamma & love vart på IKEA o handlat maasser saker ti mitt rum , för jag håller på att renovera o möblera om , :d, för jag kom på att det va VÄÄÄLDIIIIGT tööntit föruut :s


Aja, ha det gr8 alla sötungar (aa'


                                              // Laraa ♥

Av lfk-ryttarna - 24 februari 2011 15:57

Idag så har mamma och jag varit i Kisa och åkt skidor i Tolvmannabacken. Det var jättekul men lite kallt i början. Men efter ett tag så blev det varmare och det kom mycket mer folk. Men kul var det!


                                                  
                  //Hanna

Av lfk-ryttarna - 23 februari 2011 20:54

Idag så var det travkurs igen. Det var jätteskojigt att få köra lilla Manda. Dock så hade hon varit lite småkrasslig så den stackar frös som satan. Men trots det så var hon väldigt pigg när vi körde, hon drog iväg med mig i volten och ville följa efter Hemlo. Men tillslut så kunde jag vända henne och fortsätta. Lilla busfröet då <3


                                                  

             //Hanna

Av lfk-ryttarna - 23 februari 2011 15:24

Idag så var det fotodag i stallet, jag fick några riktigt fina bilder. Varsågod :)

      


                              Bye Bye  //Hanna

Av lfk-ryttarna - 22 februari 2011 15:55

Här kommer det en finn fem fel på Lara och Leo. Den som först hittar alla felen får en länkning till sin blogg. Lycka till :-)



                                                  
                                       //Hanna  

Av lfk-ryttarna - 22 februari 2011 14:46

OMG Jag kom nyss på att det är ca 2 veckor tills Lara och jag ska få veta vilka sommarhästar vi ska få hyra. OMG säger jag bara!


                                                  
       //Hanna

Av lfk-ryttarna - 22 februari 2011 14:41

Jag tycker att vi borde byta design igen. Jag blev trots allt inte 100% nöjd med den vi har nu. Vi går ju mot ljusare tider och vad händer på bloggen då, jo vi får en mörk design. Men imorrn så är det ju fotodag igen och då hoppas i allafall jag att vi kan fixa ny grafik. Jag har dock inte pratat med Lara om detta, än.


                                                  
            //Hanna

Av lfk-ryttarna - 22 februari 2011 14:38

Det var väldigt länge sedan som jag bloggade. Men nu ska jag försöka att ändra på det. Så här får ni en mindre bildbomb från dressyren förra helgen. Dock är det inte så bra kvalitet på bilderna, men de är trots allt helt oredigerade.

         

Hoppas att ni uppskattade det lite i allafall  //Hanna  

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards