lfk-ryttarna

Alla inlägg under februari 2011

Av lfk-ryttarna - 19 februari 2011 17:59

chaachaaa (a'

 

va på stan idag och fyndade mycket ;d kanske lägger upp bilder lite senare ;) MeN det jag köpte var: pussmunströja ;p randigblå tröja, svarta tajta jeans, munktröja som e jävligt skön och skitsnygg (yy'

 

Mamma o ppappa ska på fest i norrköping hela natten så jag e ensam hemma hela kvällen ;s nemen Elin kommer hit sen , :D

 

Ha det bra,

 

pusss/ Lara ♥

Av lfk-ryttarna - 12 februari 2011 09:39

Idag så ska jag titta på Lara när hon hoppar, jag ska även filma lite och ta kort så att även ni kanske får se ;) Sedan i eftermiddag så ska jag vara knatteledare, kul! Men nu ska jag snart ut och fota, det är ju en superfin dag idag, elr vad säger ni? Ha det bra!

                                                  
             //Hanna

Av lfk-ryttarna - 12 februari 2011 08:41

Jag känner att våran blogg har en superduper uppdatering, not! Jag ska försöka bättra mig.

                                                  
              //Hanna

Av lfk-ryttarna - 10 februari 2011 17:51

Tjena alla coola bloggläsare ! ♥

 

sitter här och har precis kommit hem från att ha handlat MASSER godis till discot imorn ! :D

 

Om ni kollar ner lite så ser ni att vi har hittat stallplats åt pollarna, Björkö har otroligt fina ridstigar så det kommer att bli asnajjs ! ^w^

 

 

                                    Tjarråå // LaRa

Av lfk-ryttarna - 5 februari 2011 14:24

Nu har Lara, elr hennes mamma/pappa(?) fixat stallplats på Björkö ifall vi för hyra vårade älskade hästar <3 Fantastiskt är vad det är. Hoppas bara att vi får hyra pollarna nu då, håll tummarna   

                                                  
                   //Hanna

Av lfk-ryttarna - 3 februari 2011 18:44

Hejsan alla glada!

Usch usch usch, håller på att bli ordentligt förkyld. Inte kul när man på lördag ska vara hundvakt och ta hand om småkusinen. Blää, jag ska också försöka följa med till Beccas landställe och förhoppningsvis rida lite ;) Nej nu måste jag göra läxor, hoppas att ni har det mycket bättre!

                                                                    //Hanna

Av lfk-ryttarna - 1 februari 2011 20:30

hej,


Blir ett kort inlägg nu, 1 månad idag med älkling ;*<3


ett grattis kke? (a'


Ha det bra,


      //Lara :)<3

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards