lfk-ryttarna

Alla inlägg under juni 2011

Av lfk-ryttarna - 4 juni 2011 19:45

Jag har tyvärr inte fått bilderna från avtackningscermonin av Nogge ännu, men istället kan ni få se bilder från travloppen som gick idag   

                          

Här är Crazy In Love som vi följde för ett tag sedan.

     Och jag avslutar bildbomben med visthästen från Crazys lopp. Vet ej vad hästen heter.

                              

Av lfk-ryttarna - 3 juni 2011 21:40

Imorrn ska det bli jättekul och spännande! Jag och pappa ska åka till Mantorp halv 9 för att göra iordning Manda som vi ska köra. Och min mamma ska ta med sig sin jobbarkompis som även är fotograf så ska hon fota oss. Det kan nog bli riktigt bra bilder!


                                

Av lfk-ryttarna - 3 juni 2011 15:29

Jag hittade några bilder som mamma har fotat när jag tävlade. Hade ingen aning om att de fanns!


     Den nedersta tyckte jag var väldigt snygg, men eftersom att hon inte hade zoomat in så behövde jag förstora den i datorn och då kan det lätt bli suddigt. Men jag tror ni ser ändå. Och ja, hon tog fler bilder. Men inga fler bra dock.

                               

Av lfk-ryttarna - 2 juni 2011 21:04

Hittade ett superläckert pannaband från Haglunds för 144 kr. Det känns väldigt inne med pärlorna just nu och så är det en fin kombination till ett billigt pris.

                               


                               

Av lfk-ryttarna - 1 juni 2011 21:52

Det är båda goda och tråkiga nyheter från travet just nu. Vi börjar med det roliga.


Jag ska få vara med i en hejdåcermoni till Nogge som ska pensioneras nu. Det ska bli jättekul och jag ska få köra Manda   


Det tråkiga är att de har tagit bort Facen, han fick ju en gaffelbandsskada som inte kunde läka. Eller det skulle i alla fall ta väldigt lång tid, och de kan ju inte ha en halt häst på travskolan. Så Facen har ersatts av Smirnoff Akema.


                                

                                     

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards