lfk-ryttarna

Alla inlägg under mars 2011

Av lfk-ryttarna - 21 mars 2011 05:59

Godmorgon!

Idag så ska vi träna markarbete. Jag har inte tyckt att det har varit jättekul tidigare men nu börjar ridningen gå bättre så markarbetet känns inte lika jobbigt längre. Hoppas att vi gör något kul. Jag skriver mer ikväll :)

 


                                                  
    //Hanna

Av lfk-ryttarna - 20 mars 2011 12:59

Hej allesammans!

Alldeles nyss så var jag i stallet och fotade lite. Så här kommer det lite bilder:


                Lilla Örnie då ;)


                                                  
                  //Hanna

Av lfk-ryttarna - 19 mars 2011 19:19

Gud vad duktig jag var idag då. Jag putsade mitt nya träns och vad händer inte då? Jo självklart så tappade jag pannbandet i hinken med smutsvatten. Lyckat alltså! P.s skall EJ testas hemma! D.s


                                                  
    //Hanna

Av lfk-ryttarna - 19 mars 2011 07:20

Jag hittade massor av bilder från 2010 när pappa och jag var och red på Corsica. Det är mamma som är fotograf om ni undrar. Enjoy ;)

   

          


                                                  
       //Hanna

Av lfk-ryttarna - 18 mars 2011 17:04

Hej igen, alla bloggläsare! Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men min tid har inte räckt till :( Men nu i helgen blir det uppdatering så att det visslar om det ;)

                                              //Hanna


                             

Av lfk-ryttarna - 15 mars 2011 07:01

              Dagens vill ha

 

En blå outfit från Showmaster är vad jag känner för att vilja ha idag. Jag vet, jag är   i blåa outfitar.

 

    

 

                                                  
   //Hanna

Av lfk-ryttarna - 14 mars 2011 20:25

Jag hade lilla supersöta Lizette idag på ridningen. Det var verkligen länge sedan jag red på henne, hon kändes jätteliten. Men det var jättekul att rida, jag blir verkligen glad över att rida henne. Dock så var hon väldigt på och rusade alltid iväg i galoppen. När vi körde skänkelvikning i trav så koncentrerade hon sig inte så mycket, hon ville verkligen galoppera! Men som helhet var det en jättelyckat träningspass   


                                                  
        //Hanna

Av lfk-ryttarna - 13 mars 2011 21:10

                   Dissar

 

Jag ger en liten diss till  för att de inte lägger ut avsnitt 10 av ponnyakuten som de ska göra, eller det står att de lägger ut nästa avsnitt en vecka i förväg, och det borde ju vara när avsnittet innan har visats på tv:n. Men nejdå, inte alls. Ha ha, jag vet att jag är beroende av ponnyakuten trots att det inte är så bra längre   

 

                                                  
        //Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards