lfk-ryttarna

Alla inlägg under oktober 2011

Av lfk-ryttarna - 10 oktober 2011 15:47

Hej, det är svårt att blogga när det inte händer så mycket i hästvärlden men jag ska försöka så fort det händer något. Idag är det ridning igen, på schemat står det *åttvolter', det blir säkert kul.

Nu till lite vanlig information om mitt liv:

  • Jag har beställt och fått ett par 'hummel' skor, bild nedan!
  • Jag har beställt men inte fått en kigurumi
  • Jag trivs jättebra i min nya klass
  • Det regnar ute
  • Jag saknar Leo

Nu till bilderna:

skorna:     några bilder från sommaren som jag gillar:

        

Av lfk-ryttarna - 6 oktober 2011 19:10

I måndags så fotade Lara Maja och mig på min begäran. Här är en bra bild av typ 7 bra bilder. Inte så lyckat alltså ;)

 

 

Av lfk-ryttarna - 5 oktober 2011 21:25

Hej hej, kom nyss hem från travet. För en gångs skull hinner jag blogga efter, men det kan vara för att vi slutade i tid. Vi brukar alltid sluta en halvtimma senare. Idag så körde jag i allafall Wille, han var fin men lite stark, eller ja mycket stark! Mina händer gjorde ganska ont efter två varv på slingan. Men det var jättekul så puss på honom <3

 

Av lfk-ryttarna - 4 oktober 2011 19:33

                                  

Jag måste bara få dissa "metallschabraket". Ska man ha aluminiumfolie under sadeln eller? På rätt häst kan det kanske se snyggt ut men det är inte något jag skulle spendera mina pengar på.

  

 

Av lfk-ryttarna - 3 oktober 2011 19:10

Hej igen, jag fick Leo på hoppningen! Det gick superbra. Vi hoppade på en volt med fyra hinder, det gäller att när man är precis innan hindret ska man kolla på nästa hinder. Men det gick iallafall jättebra. Här har jag gjort en liten "skiss" över övningen.

 

Ha en trevlig kväll!

 

Av lfk-ryttarna - 3 oktober 2011 16:05

Hej, Nu är jag tillbaka efter en lång och skön bloggpaus. Tänkte berätta lite vad som hänt och så, jag har börjat sjuan, innebandyprofil och det är jättekul, en ny klass med roliga människor. Jga har börjari Hannas ridgrupp men det kanske ni redan visste om. Idag är det hoppning och jag hoppas hoppas att jag får min lilla plutt Leo♥

Ha en fin kväll, bloggar kanske senare om hur det gick!


Slänger upp 2 bilder från i somras, saknar er grabbar!

      

Av lfk-ryttarna - 2 oktober 2011 15:44

Så, nu har jag laddat upp filmen. Det tog ungefär bara 1 timme och 40 min. Men det var det värt. Så nu får ni se hur hemskt det såg ut för ett år sedan. Inte konstigt att jag nästan kom sist. Hoppas verkligen att jag har förbättrat mig till den här gången ;)



 

 

Av lfk-ryttarna - 2 oktober 2011 08:30

Jag försöker ladda upp filmen från förra årets dressyrtävling. Men det tar ju en evighet! Den kommer i eftermiddag i stället. Lovar ♥


  Arkivbild

 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards