lfk-ryttarna

Alla inlägg den 27 september 2011

Av lfk-ryttarna - 27 september 2011 21:17

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från stallelevskursen där jag hoppar Dior. Hon var jättefin att hoppa med, sprången kanske blev lite konstiga men hon är underbar. Så henne har jag önskat som andrahäst till både dressyren och hoppningen.

Foto: Julia Lindberg

       

Hon hoppar ju högt över i allfall. Var kanske lite löjligt att anmäla sig till Blåbär men annars så skulle jag nog inte ha en chans att få hoppa Mascot. Men Blåbär storhäst och KM ponny är samma höjd, så det enda som skiljer sig är att jag tävlar storhäst^^

 

Av lfk-ryttarna - 27 september 2011 20:27

Idag var jag och Lara i stallet och änmälde oss till tävlingarna. Lara ska hoppa ponny och jag ska rida dressyr och hoppa storhäst. Jag hoppas att jag får Mascot men vi får väl se. Ett problem är att jag inte har något dressyrschabrak, och jag vill inte gärna rida dressyr med ett vitt hoppschabrak. Hoppas att Love (Laras syster) har ett vitt dressyrschabrak. Annars blir det knivigt.

  

Jag ville egentligen lägga upp filmen där jag tävlar dressyr på Tequila, men den hittade jag inte så det får bli en från när jag tävlade Mattie ^^

 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards