lfk-ryttarna

Alla inlägg under april 2012

Av lfk-ryttarna - 7 april 2012 09:31

Kollade runt lite på Hööks hemsida och hittade dethär snygga schabraket som de nyss har fått in. Jag har inte sett det tidigare i allafall ^^ Personligen så tyckte jag att det var urläckert, men det blir inga fler schabrak för mig nu. Men man blir ju så sugen ;) Det finns i färgerna vitt, rött och marinblått.

 

279:- får du pröjsa för dethär. Det är verklitgen värt pengarna!

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 6 april 2012 16:41

Hej! Jag satt och spelade starstable, och där finns en gren som heter six bar, jag tyckte att det verkade häftigt så jag gick in på youtube och kollade på lite klipp. Jag skulle jättegärna vilja testa det. I six bar är det ungefär 6-7hinder man hoppar och hindrena blir större och större. Jag har försökt att hitta mer information men det är svårt. På klipen nedan ser ni hur det ser ut. Jag tycker att det verkar jättehäftigt men om jag skulle prova skulle jag nog vilja hoppa lite mindre hinder, haha.

/Lara



Av lfk-ryttarna - 5 april 2012 20:21

Ja här kommer alltså svaren till finn fem fel. Lyckades ni luska ut alla?

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 4 april 2012 11:15

Kollade igenom lite bilder som jag fotat under 2010 och hittade några fina som jag gärna ville visa upp här på bloggen^^

         

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 3 april 2012 19:06

Igår så valde jag som sagt sist och det blev Benji. Var inte så glad till en början men det gick rätt så okej ändå. Dock så ville han inte alls samma sak som jag ville men det var inte en katastrofal lektion i allafall. Dock så var det inte en jättekul lektion, men väldigt nyttig. Vi övade på att korta och länga steget.

 

Smutsig Benjihäst

//Hanna


Av lfk-ryttarna - 3 april 2012 17:59

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 2 april 2012 15:35

...för ridning. Dock så väljer jag sist idag, d.v.s att jag får den hästen som ingen vill ha. Men det blir säkert bra ändå ;) När jag var sist förra gången fick jag en jättebra häst så i hoppas verkligen på det den här gången också. Idag så ska vi ha markarbete. Förr tyckte jag att det var jättetråkigt men nu så tycker jag att det är superskoj! Om man gör någon rolig övning i allafall ^^

 

//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards