lfk-ryttarna

Alla inlägg under maj 2012

Av lfk-ryttarna - 26 maj 2012 13:30

Båda Maja och Mascot är förtjusta över att lukta på borstarna jag ska rykta dem med. De sticker ner nosen i borsten och kan stå kvar så hur länge som helst. Gör era hästar också så eller är det bara jag som tar hand om två "borstnosare"?

//Hanna 


Av lfk-ryttarna - 26 maj 2012 09:56

Jag har två bilder i en bildserie som jag måste få visa er. Jag tycket att de är ganska roliga även om kvaliten på bilderna är skruttapa ^^

  

//Hanna  


Av lfk-ryttarna - 25 maj 2012 15:38

En liten bild på mig och Tickan igår. Tagen av Siris mobil så den är lite lagom bra (inget illa menat^^)

   

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 24 maj 2012 21:07

Kom ganska nyss hem efter två timmars uteritt, det var supermysigt! Jag fick lilla Tequila, hon var jätteskoj att rida men lite seg dock :/

Motljusbild ^^
//Hanna 


Av lfk-ryttarna - 22 maj 2012 19:48

Jag har ju tänkt att anmäla mig till hopptävlingen i stallet. Jag tänker rida storhäst men jag vet inte vilken höjd på hinder, antingen 50 - 60 cm eller 60 - 70. Jag tror det blir 60 - 70 cm men jag vet inte, jag kan hoppa enstaka hinder på den höjden men en bana känns lite mycket. Svårt beslut... Inte vet jag vilka hästar jag ska önska, eller Picasso och Dior vet jag, men vilken den tredje hästen blir vet jag inte. Gahh, hjälp!?

 

Picca på hoppningen ^^

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2012 21:29

Idag blev det hoppning på Picassogubben. Visst var han lite seg i början men när vi hoppande själva banan gick det helt okej ^^

Om ni undrar varför det blev en volt i slutet av banan så var det för att jag var klantig och tappade en stibygel. Visst kunde jag hoppat utan stigbygel men jag valde ändå att lägga en volt eftersom att det är ju faktiskt bara träning, inte en tävling! Och jag har hellre kontroll på allt än att bara gasa på och köra.

   

//Hanna
    

 
Av lfk-ryttarna - 21 maj 2012 15:26

Hej! Idag är det banhoppning på ridningen, det ska bli jättekul! Jag vet dock inte vem jag vill ha, vore kul att få Leo men jag tror han blir tagen rätt snabbt.

De här bilderna är till Hanna, det är billy.

     

/Lara

Av lfk-ryttarna - 20 maj 2012 10:15

Så härlig denna outfit skulle vara i verkligheten! Jag verkligen älskar alla saker, speciellt schabraket!


  

//Hanna


  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards