lfk-ryttarna

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av lfk-ryttarna - 25 januari 2012 17:30

Samma visa idag igen på praon, men kul är det :) Behöver inte berätta känner jag, fodra, mocka, sopa släppa in och ut hästar. Det värsta som hände idag var väl att när jag skulle ta in Penny från hagen så var hon väldigt upphetsad. Hon reste sig så högt så att hon satte sig på rumpan. Jag höll inte kvar i henne, släppte direkt. Så sedan for hon iväg som en raket över stallplan. Hon höll på att komma lös, men vi fick in henne i stallet. Knasboll! Så det var dagens dramatik, hehe.

Saknar sommaren ♥

//Hanna 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards