lfk-ryttarna

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av lfk-ryttarna - 3 februari 2012 14:45

 

Nu tänkte jag köra en Hot or Not av alla Hööksträns. Dock kommer det i olika inlägg, annars så skulle det bli så långt!

Hot:

  

Jag tycker att det är snyggt på reklambilden, rätt häst passar super i det! Det är ju ganska stilrent ändå, men det har personlighet.

     

Snyggt, stilrent och klassiskt.

 

Mycket fint för att vara med remontnosgrimma. Jag brukar inte gilla dessa men här har de verkligen lyckats.

      

Stilrent och snyggt, passar vilken häst som helst. 

         

Fint, ser väldigt välgjort ut.

   

En stark hot, det snyggaste hittils av dessa hottare. Snyggt med de vita detaljerna som inte blir i överflöd.


Not:

Detta får en not för pannbandet och nosgrimman. Ser för mycket ut.

   

Allmänt tråkigt, ingen karaktär. Gillar inte den vita linjen på nosgrimman heller.

   

Detta ser bara trist ut. Gillar det bara inte.

 

Det är inget fel på westernträns, men här var det visst det. För skrikigt läder.

      

Detta är bara allmänt tråkigt!


//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards