lfk-ryttarna

Alla inlägg den 20 april 2011

Av lfk-ryttarna - 20 april 2011 17:08

hejsan,

har varit väääldigt osocial men nu ska det bli ändring, jag loovar! satsar på ett inlägg per dag ;)

Har ju varit i egypten i en vecka, sjuukt skönt ! :D red på en strand en dag och i öknen en annan dag, kanske kommer bilder på det senare :D

Igår var det fotodag i stallet men blev inte jättebra bilder på grund av att leo hellre ville äta xd busunge där x))

gjorde ett litet kollage med leo , som ni får se :D älskar dig leo <333333


ha det bra alla söta bloggläsare ♥


                                                  
      






                                                  
                

Av lfk-ryttarna - 20 april 2011 13:30

Jag gjorde en stamtavla och ett "collage" på Balder igår, hoppas att ni uppskattar det :)


  Det syns visst inte så bra vad det står :S Men ni kan i allafall njuta av bilderna :)


                                   

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards