lfk-ryttarna

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 22:46

Hej, Kvällen spenderades med viola & Elin, fina cheyer sådär ;) först så träffades jag och viola på subway och chillade lite där :) Sen kom elin, NETTO STÖDJER BARNCANCERFONDEN :D hah ville bara säga det fast det är tyvärr inte sant :( men aja, imorgon så ska jag hjälpa hanna på tävlingen det ska bli kuligt.  Och så ska man försöka att ta lite fina kort oxå ;D fast det får man väl se hur det går ;)


pusss på dagen. ♥


    


p.s var tvungen att lägga upp en bild på mej och min älskling <3  



Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 20:22

Jag borde nog packa till imorrn. Jag ska vara i stallet kl 7 eller halv 8 och rykta Mattie, och klockan 08.00 ska vi samlas och bygga bana. Sedan går första start klockan 10. Så det kommer bli en heldag i stallet, men jag fixar lite tidsinställda inlägg 


                                 

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 14:31

Hejsan :)


Idag hade jag Inez på ridningen, det gick bra tror jag, svinkul var det iaf :D


Hanna la upp bilder ;) kolla gärna :D


nu ska vi åka till mina kusiner ;)


  hanna har redan lagt upp den bilden men aa ;)


 

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 13:31

Ja, det blev tyvärr ingen film på Lara när hon red idag. Men till min glädje hoppade de på stora banan och då kan man få jättefina bilder, vilket jag också fick  Dock så var banan väldigt dammig, så en del bilder blev lite dammiga. Men det får ni stå ut med.


                          

Glad Lara. Rolig min i allafall  

Jag ska ju tävla imorrn också, och då ska jag ha:

  Mattie, det känns jättebra!

  Men det är 12 startande i blåbärsklassen, och 17 i KM. Jag ska vara med i KM och jag har startnummer 6, det blir nog jättebra. Och om jag kommer förlora på banan kommer jag ju i allafall vara snyggast, eller?   

                                

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 09:31

Idag ska jag filma och fota Lara när hon hoppar. Och jag lägger nog ut lite bilder sedan.


Och idag så ska jag kolla startlistan till på söndag. Vilken häst jag ska ha och när jag ska starta. Ska bli spännande   


                                 


                                

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards