lfk-ryttarna

Alla inlägg under januari 2012

Av lfk-ryttarna - 15 januari 2012 16:01

 

 

Dessa ridbyxor är ju bara för snygga! Kände på dem i affären också och de är jättemjuka. Give me :)

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 15 januari 2012 15:20

Idag var jag på hööks och kollade runt lite, pappa skulle handla skor så jag passade på att se mig omkring. Fört så går vi till skoavdelningen och kollar, sedan ser jag något som riktigt lyste upp hela butiken. Nämligen schabraken!

       

Snacka om färgglatt alltså, men väldigt fint! Det gula och blå schabraket med vit rand var väldigt fina, men jag ska inte köpa dem. Jag måste spara lite nu ;)


//Hanna

Av lfk-ryttarna - 14 januari 2012 21:59

Hemma från travet nu. Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska fortsätta eller om jag ska sluta. Men det lutar åt att sluta, tyvärr. Jag kände att det inte funkade riktigt med att börja förbereda sig inför att tävla så här tidigt. Jag harr ju faktiskt bara kört trav i ett år. Så jag ska försöka satsa på monté tror jag, det skulle vara kul. Problemet är att det kanske inte finns något ställe som lär ut monté. Men jag hoppas!   


 


//Hanna

Av lfk-ryttarna - 14 januari 2012 16:30

Ska strax åka iväg på första travkursen för i år. Nu har jag hamnat i en ny grupp med personer jag inte känner, men jag hoppas att det går bra ändå. En av dem är lika gammal som mig och hon rider också så vi kan nog lära känna varandra   

 


//Hanna

Av lfk-ryttarna - 14 januari 2012 13:40

Nu kör vi på här igen då ;) I allafall så ska jag starta upp bloggen igen och blåsa bort allt damm som har samlats här. Lara kommer dock vara lite inaktiv (tror jag) men det hindrar ju inte mig, hehe. Hoppas att ni vill följa LFK-Ryttarna nu, jag lovar 100% uppdatering så ni vet precis vad jag gör.

 

Det är skönt att vara tillbaka!


//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards