lfk-ryttarna

Alla inlägg under mars 2012

Av lfk-ryttarna - 9 mars 2012 19:00

Det här står väl på inköpslistan över hästsaker just nu. Vi får se om jag köper allt men vissa saker kommar jag garanterat att köpa.

 

♦ Ridbyxor 449:-

♦ Rotborste i äka gethår 119:-

♦ Svampar 6:-

♦ Hästschampo 59:-

♦ Snokrem 29:-

Allt detta kommer i sånna fall kosta 662:- Personligen tycker jag att det är ganska mycket pengar, men jag känner ändå att jag kan köpa det utan att jag blir ruinerad. Vi får se hur det blir :)

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 9 mars 2012 17:49

Kanske att det blev den näst sista rykten idag av Maja. Det känns lite sorgligt men jag får ju inte göra så mycket än att borsta. Lilla tjejen, jag kommer nog sakna henne lite ♥ Hon ska inte tas bort om det var så ni tolkade texten utan jag ska eventuellt få en medryttarhäst! Jag ska åka och kolla på den på söndag. Det ska bli jätteskoj, och så får man ju rida också ;) Vi får se hur det går, vi kanske inte alls passar ihop Acce och Jag. I sånna fall ska jag fortsätta sköta Maja såklart!

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 7 mars 2012 16:16

Kollade igen mina bilder och hittade den här. Jag visste ine ens att jag hade den! Föl är så söta!

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 4 mars 2012 10:18

I natt hade jag en superhärlig dröm! Jag drömde om att det var sommar och vi skulle åka och hämta hästarna. Lara och jag planerade hela sommaren, men sedan när vi väl åkte för att hämta dem så vaknade jag, typiskt! Jag vill så himla gärna att det ska bli sommar, jag har nog också fått vårkänslor   

  

Mattie i somras ♥

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 3 mars 2012 18:34

Hej där! Jag kommer blogga här ungefär 1 gång i veckan då det har varit ridlektion, på sommaren kommer jag blogga varje dag. Ni kanske fattar att just nu är det Lara som skriver. I måndags hade jag inez, det var somsagt halvhalter och i skritt och trav gick det bra men i galoppen gick det hemskt. Jag brukar gilla att rida Inez men jag tror att jag var lite ur fokus, hade annat i tankarna. Här får ni 2 bilder på Inez!

   

//Lara

Av lfk-ryttarna - 1 mars 2012 21:27

Jag är med och tävlar och ett schabrak+huva hos http://johannagrant.se/2012/02/27/bloggtavling-5/#comments i samarbete med http://www.chevalridsport.se/sv/.


//Hanna

Av lfk-ryttarna - 1 mars 2012 18:04

Detta skulle verkligen inte sitta fel! Väskan och skorna får man väl bara drömma om, men halsbandet ska jag nog köpa i allafall.

 

//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards