lfk-ryttarna

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av lfk-ryttarna - 1 augusti 2011 21:37

Nu tänkte jag berätta lite om mina nyinskaffade ridstövlar. Och eftersom att jag är så dålig på att berätta om saker så får det bli en punktlista.

○ Köpta på Sharpman

○ De är av märket Glen Gordon

○ Istället för att kosta 3500 så kostade dem 1750

○ De är ganska höga för att vara hoppstövlar så man får skav i knävecken

   

Flärparna som ni ser på den översta bilden (högst upp och längst ner) är knappar som inte är knäppta på bilden så det ser inte ut så när man har knäppt allt. Förhoppningsvis kan ni få se bilder när jag rider med dem också.

 

Av lfk-ryttarna - 1 augusti 2011 19:18

Och vinnaren av minitävlingen blev : http://miikkaaeellaaa.blogg.se/ som först listade ut att jag köpte ett par stövlar.

Grattis!

 

Av lfk-ryttarna - 1 augusti 2011 06:51

Under juli månad har ni varit så duktiga med att läsa bloggen så att vi har fått besöksrekord, nämligen 123 besökare! Fortsätt så ;)


Eftersom att ingen är med i min minitävling ännu så avslutas den idag klockan 19.00 Den som först gissar rätt på vad jag hr köpt vinner en länk.

 


  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards