lfk-ryttarna

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av lfk-ryttarna - 8 augusti 2011 20:15

Den här dagen böjade hemskt. Jag var seriöst så nervös att jag börjde gråta imorse, jag funderade till och med på om jag skulle strunta i det. Men jag tvingar mig till stallet och jag är supernervös. För jag känner ingen, jag vet vem alla de andra är men jag känner verkligen ingen. Så det kändes ju toppen, not! Men jag kan bara säga att allt löste sig och nu ska jag få rida Dior i veckan. Henne har jag haft många minnen med ♥

 

Av lfk-ryttarna - 8 augusti 2011 10:48

Hej, Oftast är jag glad och dom flesta dagarna är superkul, men det finns dagar som är otroligt sorgliga.. Som när man bråkar med sin bästa kompis, killen man älskar dumpar en, när man måste lämna tillbaka sin häst,,, Igår var en sån dag, vi var tvungna att lämna tillbaka Leo och Mattie. Det har varit 3 otroligt härliga veckor men också väldigt krävande. Det är jobbigt att gå upp tidigt och vara där hela dagen, man blev ju väldigt fast i det. Men jag tycker ändå att det är värt allt slit när man känner Leos mule mot kinden eller när han tar min tröja och häller vatten på den.. Tro mig det har faktiskt hänt! Leo vart jätteglad när han fick träffa sina kompisar men det gjorde ont att släppa honom, jag kommer sakna honom så otroligt mycket. Snart är jag för stor för honom.. Men jag ska försöka njuta av den tid jag har kvar med honom, och när den dagen kommer så klarar vi det tillsammans.

Just nu sitter jag och kollar på ZWT NEWS, ett jättekul program!   

 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards