lfk-ryttarna

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av lfk-ryttarna - 15 augusti 2011 19:40

Dagens ridning började med en överraskning, vi ska ha Magnus som ridlärare, jippie! Han är så grymt bra!

Till själva ridningen då. Jag red Golden idag, det gick superbra! Allt stämde och Golden var väldigt sammarbetsvillig och otroligt känslig för hjälperna. Hela ridpasset gick som en dans, jag trodde att vi hade ridit i kanske 30 minuter när jag kollade på klockan och såg att vi hade ridit i 55 min. Jaja, tiden går fort när man har roligt!

 

Av lfk-ryttarna - 15 augusti 2011 16:22

Hej! Idag är första lektionen i min nya grupp på måndagar, Hanna rider ju i den gruppen och nu har jag också börjat där. Det är ju en blandgrupp så jag får ju rida storhästar också. Nu ska jag gå ner och klä på mig och sen bär det av till stallet!

    

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards