lfk-ryttarna

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av lfk-ryttarna - 3 augusti 2011 20:44

Idag på vägen hem smet jag in till hööks och köpte två nödvändiga saker. Nämligen ett grimskaft med panikhake eftersom att Mattie drog sönder mitt förra (med kabinhake) och han har börjat larva sig när man duschar honom så det känns bra att ha ett grimskaft med panikhake. Det andra jag köpte var gummiband till säkerhetsstigbyglarna. För när jag skulle sitta av idag så lyckades jag med att ta sönder det ena, jag vet inte hur jag gjorde det men sönder är den x)

       

 

Av lfk-ryttarna - 3 augusti 2011 07:01

Jag sticker själv till stallet idag för Lara ska till Liseberg. Skönt att ha stallet och hästarna för sig själv, nejdå jag skojade bara x) Det blir väl snarare lite trist eftersom att jag inte kommer ha någon att prata med, förutom hästarna då. Men det ska nog gå bra.

Jag har tänkt att det ska bli lite dressyr idag, att jag rider igenom dressyrprogrammet Lätt C:1 och försöker att få till det bra. Vi får väl se hur det går med det.

 

Hade lust att slänga upp en liten failbild på Mattie och mig ^^

 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards