lfk-ryttarna

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av lfk-ryttarna - 20 juni 2012 19:43

Nu är bilen packad och imorgon är vi redo för avfärd mot björkö. Det blev visst lite fullt bakluckan och ändå så är inte alla mina saker med O.o Trodde inte jag ägde så mycket. Men fodersäckarna tar upp en hel del plats plus att ryktlådan är inte så liten den heller så allt som allt så är det nog inte så mycket saker ändå ^^

 

Jag vill även påminna alla att ni mer än gärna får skicka in utmaningar som vi utför i sommar och som det kommer bild eller film på! 

//Hanna 

Av lfk-ryttarna - 20 juni 2012 08:31

Knåpade ihop en inte alltför ful outfit nu på morgonen. Jag tycker nog att det blev riktigt läcker, vad tycker du?

 

//Hanna


  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards