lfk-ryttarna

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av lfk-ryttarna - 25 juni 2012 21:09

Nu kan Dior få vara torr under sommarens regniga dagar. Dock så blev det fel storlek och inte heller den färg jag tänkt mig men det funkar, förhoppningsvis ska hon inte behöva använda täcket så mycket. Vi vill ju inte ha ett regnigt sommarsverige som tyvärr är det vanliga. Längden är det inget större fel på men det skulle kunna få vara lite mindre i bogarna. Men det håller henne torr trots allt och det är ju det viktigaste!

  

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 25 juni 2012 10:45

Något jag verkligen gillar i hästväg är flughuvor med ögon på. Jag tycker det ser så gulligt och charmigt ut, åhh, jag vill bara krama om hästen som har på sig en sådan huva. Vad tycker ni, är det för mycket eller är det bara awesome?

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 25 juni 2012 07:03

Visserligen så har vi inte så jättemånga som följer bloggen, men ni som gör det, stort tack till er! Det är verkligen jättekul att logga in och se att en del av Sveriges 9 miljoner invånare läser våran lilla blogg. TACK allesammans!

 

//LFK-Ryttarna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards