lfk-ryttarna

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av lfk-ryttarna - 23 juni 2012 21:45

Jag tycker verkligen om att promenara med Dior. Dock så blir hon rädd för saker och är nära på att flyga på mig men det är ändå så trevligt. Under dessa tre dagar tror jag att jag har promenerat tre gånger med henne, så många gånger promenerade jag totalt under förra året med Mattie ^^

     

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 23 juni 2012 21:33

Hallihallå! På morgonen idag red vi i paddocken och jag övade övergångar med leo, han var jätteduktig, speciellt i galoppen som han brukar vara svår att fatta "snyggt" så att säga. På eftermiddan red vi ut, och efter halva ridturen kände jag att han börjat halta och det visade sig att han hade fått en megastor sten i sin hov. vi försökte med pinnar, stenar och allt vi kunde hitta men vi fick inte loss den. Tillslut red vi till närmsta hus och frågade om en skruvmejsel och dom hade det och jag fick ut stenen, puh! efter det gick det galant!

Det kommer mer bilder från dagen imorgon, min dator håller på och laggar sönder så det är svårt att spara bilderna som hanna skickat.

 

jag älskar dig Leo, du är min allra bästa kompis. ♥

/Lara

Av lfk-ryttarna - 23 juni 2012 20:36

                           

min fina <3


/Lara

Av lfk-ryttarna - 23 juni 2012 17:22

Jag vill börja med att säga att idag gick det mycket bättre! Visst finns det fortfarande läskiga saker att titta på men inte alls lika många. På förmiddagen så red vi i paddocken, böja, ställa, forma, halter och övergångar gjorde vi. Allt satt jättefint! På eftermiddagen blev det en uteritt som gick tusen gånger bättre än gårdagens!

     

Nu har även hästarna fått en gigantisk hage, dock använder dem bara en pluttedel av den ;)

//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards