lfk-ryttarna

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av lfk-ryttarna - 27 juni 2012 19:12

Nu har hon verkligen börjat lossna, hon är inte lika rädd längre och är mer framme för mina hjälper. Dock får hon fortfarande lite fnattryckningar och börjar backa o greja när man rider.


Idag blev det uteritt, igen. Vi red till galoppslingan och körde fram och tillbaka två gånger, bra träning för Dior. Det märktes att hon tyckte att det var lite jobbigt. På eftermiddagen så körde vi ett lätt pass i paddocken och skuttade över lite hinder. Jag är verkligen taggad till hoppträningen på fredag för hon hoppade så fint idag!

 

//Hanna

Av lfk-ryttarna - 27 juni 2012 08:45

Igår så blev svansen ren på Dior, riktigt fin och fluffig blev den. Hoppas bara att hon inte har kört lerinpackning nu under natten. Men jag hade i allafall glansspray i så den borde vara lite lättare att reda ut om hon har lekt rövare. Jag ska verkligen försöka hålla den så här fin, det ser mycket mer välvårdat ut!

 

Finare i verkligheten!

//Hanna

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards