lfk-ryttarna

Alla inlägg under maj 2011

Av lfk-ryttarna - 21 maj 2011 09:31

Idag ska jag filma och fota Lara när hon hoppar. Och jag lägger nog ut lite bilder sedan.


Och idag så ska jag kolla startlistan till på söndag. Vilken häst jag ska ha och när jag ska starta. Ska bli spännande   


                                 


                                

Av lfk-ryttarna - 20 maj 2011 18:57

                       

Nu kommer en veckans häst igen, det var ett tag sedan. Och denna gång så ska travhästen Prince Tagg få äran.


Prince Tagg är en häst från Mantorps travbana(där jag kör trav) som ska tävla i Elitloppet och kusken är Ralf Karlstedt. Från början var Prince Tagg en riktig dussinhäst men som sedan utvecklades till någonting stort.


Så nu får vi hoppas att Prince Tagg grejar det och kammar hem segern. Och frågan är, är du taggad inför Elitloppet?


                             

Av lfk-ryttarna - 19 maj 2011 20:51

Ja, såhär kommer jag se ut på söndag när jag ska tävla i hoppning. De som har mig på BDB har redan sett bilden, men jag tänkte skriva vart allt kommer ifrån ;)


 

Vit polotröja - CRW

Kavaj - CRW

Ridbyxor - CRW

Chaps - ?

Skor - CRW

Hjälmen också som jag inte har på mig på bilden, men den är av märket Eurolite.

 

Har bara en fråga, ska jag tävla med eller utan ridvantar. D.V.S snygghet eller funktion?


                               

Av lfk-ryttarna - 17 maj 2011 18:46

hejsan, idag hade jag studiedag, jätteskönt, men iallafall jag var i simhallen med viola och elin, fina cheyor detdär :) där träffade vi rasmus och nån oliwer, störda killar detdär ;D men det var askul :)

vid 3 stack jag och elin till juniorena där vi grillade marsmellows(stavning?) och spelade cubb(stavning igen?) iallafall det var trevligt.

igår var jag sjuk men orkade inte blogga på 2 ställen utan bloggade bara på min egen blogg ^^laraabracht.devote.se
tog lite muppiga bilder som ni får se nu ;D

njut av synen! haha :)

   

bilderna som hanna la ut på mej, jag hade jätteont i magen, DÄRFÖR ser jag ut som en nybörjare... ^^

 




KM

Av lfk-ryttarna - 16 maj 2011 19:40

Ska tävla i hoppning på söndag. Imorrn får ni veta vilken häst jag ska ha :)


                              

Av lfk-ryttarna - 15 maj 2011 21:12

Yaay, någon gång, förhoppningsvis snart ska vi till...Ullared :D Det ska bli sjukt roligt, snacka om att man kommer shoppa, stackars plånbok :'( Var bara tvungen att säga det.


                                  

Av lfk-ryttarna - 15 maj 2011 10:54

Har nu köpt nya sommarskor (som jag dels ska ha till försommarsång) och så köpte jag ett par jeansshorts, änligen!


Shortsen:

   Och skorna:

 


                                

Av lfk-ryttarna - 14 maj 2011 17:15

Fotade Lara idag när hon red. Jag fick fina bilder på slutet när de skrittade av hästarna ute, men inne i ridhuset filmade jag mest. Men här kommer några bilder (hoppas att inte Lara blir sur på mig nu, ha ha).

         

Sorry Lara, men jag var tvungen x)  

 

                              

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards