lfk-ryttarna

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av lfk-ryttarna - 22 juli 2011 21:36

Vad tycker ni förresten om min outfit idag?

 

(Sorry för den dåliga sitsen, igen)


Träns: Hööks

Sadel: Ingen aning

Schabrak: Hööks

Lindor: Hööks

Ridbyxor: Hööks

Skor: Hööks

Ridstrumpor: Hööks

Linne: Kappahl

Hjälm: Sharpman

Ridhandskar: Hööks


Ehm, mycket Höökssaker eller ?


 

Av lfk-ryttarna - 22 juli 2011 21:19

Idag blev det mer ridning i paddocken, lite hopp, lite dressyr. Mattie kändes fin och han bjöd bra. Skänkelvikningarna i skritt gick bättre idag och vi fick faktiskt till några steg i trav också. Duktig ponny ♥. Jag krävde inte jättemycket av honom, det blev lite "slappridning". Ja, jag har inte mycket mer att säga om idag. Därför får ni några bilder ;)


Fick lite konstig sits på bilden, men bilden var fin.

 

Ignorera mig och kolla på Mattie, är han söt eller söt?!

 

 

Jag tyckte bilden var cool så jag ville lägga upp den;)

 

Ibland måste man faktiskt få leka lite!

   

 

Av lfk-ryttarna - 22 juli 2011 19:51

Hej, Just nu sitter jag och myser med kissemissen! Idag var Elin med till stallet. Första ridpasset gick sämst! Leo och jag, nej det gick jättedåligt. Andra ridpasset så red jag på Mattie och Hanna på Leo. Mattie är en jättekul häst. Hoppas det går bättre imorgon med Leo. På söndag ska vi hoppa, och vi har min syster som fotograf, hon är jätteduktig! Men nu ska jag nog gå och checka skooby doo!

slänger upp bilder som hanna tog för några dagar sen.

           haha, jag vet att jag gör lite lustiga miner! :P


 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards