lfk-ryttarna

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av lfk-ryttarna - 29 juli 2011 20:31

När jag fick ett presentkort på Hööks så tänkte jag att om jag lägger till två hundralappar så räcker det till ett par snygga chaps. Eller om jag skulle spara till ett par stövlar. Men igår kom ett kort från farmor, och däri låg det 500 kr! Gissa om jag blev glad! Så nu blir det att köpa ett par stövlar. Vi kommer antagligen att åka till sharpman (de har fler stövlar att välja på där) imorrn eller i övermorrn. Några förslag på snygga ridstövlar? 

 

Av lfk-ryttarna - 29 juli 2011 20:21

Imorse när vi åkte ut till stallet så regnade det. Då började vi fundera på om hästarna skulle få en liten vilodag. Vi kom fram till stallet och gav dem mat och efter det så funderade vi lite till om vi skulle rida. Då fick jag en galen idé. Om man inte kan rida ute så kan man väl rida inne!?

 

Och nej, vi red inte inne. Vi satt bara på dem i ca 2 min medans vi fotade ;)

 


  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards