lfk-ryttarna

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av lfk-ryttarna - 27 juli 2011 20:54

Idag så blev det ännu mer övergångar. Det går jättebra, han är så duktig min lilla plutt. Och på eftermiddagen red vi ut igen på Dikarhemslingan. Ja, det är väl allt jag har att säga om idag.

 

Av lfk-ryttarna - 27 juli 2011 20:46

Ja, idag fyller jag år! Vi firade mig ute på Björkö och alla (tror jag) tyckte att det var mysigt att sitta där bland djuren. När jag tog ut Mattie från hagen för att släkten skulle klappa på honom så ville alla det, nästan. Min lill-kusin Albin var livädd för Mattie. Inte kul för Albin men det var lite komiskt (okej, jag har dålig humor men ändå). Det här fick jag:

         

+ Ett presentkort på Hööks med 150:-

+ En jättefin porslinshäst

+ En chokladask

+ Trisslotter (som jag vann 50 kr på)

+ Två linnen från Ginatricot

+ Smink från Isadora


Och det är inte allt, jag har ännu inte fått mitt paket från Farmor och så har jag inte fått något från mina syskon.

 


Av lfk-ryttarna - 27 juli 2011 20:36

Hejsan! Idag fyllde Hanna år, jag gav henne pannbandet som hon tjatat om 24/7! Mattie var jättesöt i det. Första ridpasset så red vi i paddocken, jag övade på övergångar och leo är mycket lättare att fatta galopp på nu. Andra ridpasset så red vi ut, jag lekte lite cowboy och red med tyglarna i en hand körde full fart på ängen! Härligt värre! Men iallafall, Sedan kom Hannas släkt ut till björkö och det blev tårta och presentöppning och så. Jag tog bussen hem kl 16.13 men Hanna stannade med sin släkt. När jag kom hem så dushade jag och sen gick jag på stan helt ensam. Det låter jättetråkigt, jag vet, men det var faktiskt mysigt att vara med mig själv. Jag är ju så himla underbar! haha jag skoja. ;)

Jag köpte en helt underbar tröja från bikbok, 299 kronor men det är den värd!

          

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards