lfk-ryttarna

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av lfk-ryttarna - 28 juli 2011 19:23

Idag så blev det först ett ganska lätt pass i paddocken. Lite likt det vi har gjort igår och i förrgår, men inte alls lika krävande. Vid halv tolv kom Ebba och hon fick rida Leo eftersom att Lara är sjuk. På eftermiddagen så red vi Dikarhem igen. Det var jättekul och hästarna gillar det. På hemvägen så racade jag och Ebba på fältet. Då red jag på Leo, och han kämpade så in i attan att komma först. Jag manade bara på honom en gång, men resten var upp till honom själv. Och när han tog i gick det verkligen fort. Han slog Mattie med flera hästlängder!

Efter uteritten duschade vi dem och betade dem lite. Efter det så släppte vi dem i hagen, då så lekte jag lite med kameran och fotade från lite udda vinklar.

   

 

  Hej!

Det är jag som är Hanna. Jag är född 97 och har ridit sedan jag var 8 år gammal. Jag har två hästar som jag tar hand om tre dagar i veckan. Mascot och Maja. Jag hyrde även häst förra sommaren, då var det Mattie, en D-ponny. Denna sommar ska jag hyra en stor häst vid namn Dior ^^

 

        

Hej jag heter Lara och jag är en glad, snäll och pratglad tjej. Jag har ridit sen jag var 6-7 år och min älsklingshäst heter Leopold. Han är den bästa som finns! Jag hyrde honom sommaren 2011 och det var världens bästa sommar hittils! Tjarrå!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards